کد خبر: ۲۹۴۴۶
|
۳۰ تير ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۲

عرضه گوگل پیکسل 6a در هند|معرفی مشخصات

شرکت گوگل بی سر و صدا از گوگل پیکسل 6a در هند رونمایی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، عرضه این گوشی میان رده در رویداد I/O 2022 که در ماه می امسال برگزار شد، اعلام شد. از آن زمان در بازارهایی مانند ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا، ایرلند، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سنگاپور، تایوان و ژاپن در دسترس بوده است. حالا بالاخره بدون هیاهو در هند هم عرضه شد.

Pixel 6a اکنون در Flipkart در هند با برچسب قیمت 43999 روپیه (~550 دلار) فهرست شده است. دارندگان کارت بانک Axis می توانند پس از تخفیف 4000 روپیه (499 دلار) در طول دوره پیش رزرو، آن را با 39999 روپیه (~499 دلار) دریافت کنند. در ایالات متحده، Pixel 6a با برچسب قیمت 449 دلار به بازار عرضه شد.

دستگاه‌هایی مانند Nest Hub Gen 2 یا Pixel Buds A series یا Fitbit Inspire 2 با Pixel 6a با تخفیف ۴۴۹۹ روپیه برای مشتریانی که Pixel 6a را خریداری می‌کنند در دسترس خواهند بود.

اولین فروش Pixel 6a در 28 جولای در Flipkart انجام خواهد شد.. Pixel Buds Pro، که هدفون ممتاز TWS گوگل است، با برچسب قیمت ۱۹۹۹۰ روپیه (۲۴۹ دلار) وارد هند شده است. همچنین از 28 جولای از طریق همین سایت خرده فروشی به فروش می رسد.

مشخصات و ویژگی های Google Pixel 6a

Google Pixel 6a یک گوشی هوشمند دارای رتبه IP67 با صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED FHD+ با محافظ گوریلا گلس 3 است. تراشه Tensor که پیکسل 6a را تامین می کند، 6a بر روی سیستم عامل اندروید 12 اجرا می شود.

این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم LPDDR4x، 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 و باتری 4410 میلی آمپر ساعتی با شارژ 18 واتی است. در جلوی آن یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است و پنل پشتی آن دارای تنظیمات دوربین دوگانه 12.2 مگاپیکسلی (اصلی) + 12 مگاپیکسلی (فوق عریض) است. همچنین دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است. با این حال، فاقد اسلات کارت microSD و جک 3.5 میلی متری صدا است.

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی